Previziuni IT 2014. Un nou producător va sparge bariera Apple Vs Samsung

Dec 20th, 2013 | Categorie: Editorial, IT&Gadgets

Intrate in tradiție se spune că marile proiecte de investiții pentru 2014 sunt susținute de “imoralitatea” unei aureole de succes tacit intre concerne. Dacă a existat vreodată un mare conflict  asta nu face bine decât publicității produselor de pe rafturi!…

La fel, pentru Apple, Samsung, Microsoft am văzut anunțuri de noi produse care abundă pentru mijloacele mobile de comunicație.

Samsung-AppleSi totuşi mai apar excentrități ale altor companii care  intreprind aventuri cu ceva noutăți  – cel al lui “Motorola”, e pe “val dincolo de Atlantic”.

Legea junglei!?

Celebri in lume pentru  confecționarea de aparatură militară de telecomunicații, firma americană rămâne o inovativă care va “speria in 2014” concurența cu lucruri mai sofisticate. Se pare că va fi scos la bătaie “cel mai inteligent nou telefon de firmă”. Există şi pentru Motorola detalii “repetate” privilegiate de evenimente publicitare cu difuzare la stiri in Prime Time, unde   consumatorii “au fost provocați” deja de un alt proces, Motorola vs Apple.

Conflictul latent “al posibilului-Tarzan-din-2014, Motorola exista incă de pe vremea calculatoarelor personale MacIntosh, din toate birourile anilor ’80.. Necazul” firmei regretatului Steve Jobs(ex CEO Apple) este că ar fi plătit “prea puțin procentual conceptele dedicate de HardWare”, construite de corporația Motorola, lucru imputat şi in 2013.

O altă direcție dezvoltată interesant se observă la o introspecție rapidă a unor anunțuri pentru noile jocuri electronice. Game-rii” probabil vor fi (şi mai) incântați de noul Sony Playstation, (re)lansat pe piața Jocurilor Electronice acum 3 săptămâni. PS4 a fost vândut la prima mână intr-un milion de exemplare.  Graba japonezilor de a intra in 2014 cu un produs nou la un preț de doar 360 de dolari este datorată faptului că Microsoft scoate un produs aproape similar care va câştiga in mod sigur “teren in 2014 ”, consola Xbox One.

O scurtă privire asupra celorlalte scule care or să institue, sau nu o “realitate paralelă modernă de succes in curând , in timp de “bussiness” real,  sunt noile generații de ceasuri  care fac “ravagii” mai ales pe piețele din India, China, Coreea De Sud. Am discutat in 2013 despre tentativa celor de la Google de a furniza servicii de Internet Specifice pe un ceas propriu, inteligent. Samsung este deja in vânzare cu a 2-a generație, la fel şi Sony SmartWatch se spune ca a ajuns la performanțe in a umple “timpul liber” celor care-l posedă.  Vom vedea impreună la anul cât de adevărate sunt prognozele specialiştilor de pe mapamond.

de Lucian MORAR

 
Tags: , , ,

Leave a Comment

CAPTCHA
*